Η διαιτά με καρπούζι υποσχεται να μας κάνει να χάσουμε μέχρι 5 κιλά σε μια εβδομάδα

Δίαιτα με καρπούζι:

Χάστε 5 κιλά σε 7 ημέρες

Το καρπούζι περιέχει τις απαραίτητες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, συμπεριλαμβανομένων βιταμίνη C, Α, Β1, Β6, το μαγνήσιο, β-καροτένιο, κάλιο και διαλυτές φυτικές ίνες. Το 90% αποτελείται από νερό και 5% σε φρουκτόζη. Περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε λυκοπένιο και γλουταθειόνη, ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ουσίες. Είναι φυσικό διουρητικό, το οποίο προάγει την απώλεια βάρους και συμβάλλει στη νεφρική λειτουργία.

Η δίαιτα με το λατρεμένο μας καρπούζι θα μας βοηθήσει να χάσουμε μέχρι και 5 κιλά σε 7 ημέρες !Διάρκεια: 7 ημέρες Απώλεια: μέχρι και 5 κιλά

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΙΤΑΣ

1η Ημέρα Πρωινό 100γραμμ. γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά 2 κουταλιές νιφάδες βρώμης 1 φέτα καρπούζι Δεκατιανό 1 φέτα καρπούζ ι Μεσημεριανό 1 μερίδα ψάρι ψητό 1 μερίδα Σαλάτα εποχής 1 φέτα καρπούζι Απογευματινό 1 φέτα καρπούζι Βραδινό 1 φέτα καρπούζι 1 κράκερ ολικής άλεσης

2η Ημέρα Πρωινό 100γραμμ. γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά 2 κουταλιές νιφάδες βρώμης 1 φέτα καρπούζι Δεκατιανό 1 φέτα καρπούζι Μεσημεριανό Τοστ με δυο φέτες ψωμί ολικής άλεσης, 1/4 στήθος κοτόπουλο (χωρίς πέτσα), μαρούλι και ντομάτα 1 φέτα καρπούζι Απογευματινό 1 φέτα καρπούζι Βραδινό 1 φέτα καρπούζι 1 φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά

3η Ημέρα Πρωινό 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με 1 κουταλάκι μέλι 1 φέτα καρπούζι Δεκατιανό 1 φέτα καρπούζι Μεσημεριανό 1 μερίδα ψάρι ψητό 1 φέτα καρπούζι ή 1 μπούτι κοτόπουλο ψητό (χωρίς πέτσα) 1 φέτα καρπούζι Απογευματινό 1 φέτα καρπούζι Βραδινό 1 φέτα καρπούζι 1 κράκερ ολικής άλεσης

4η Ημέρα Πρωινό 100γραμμ. γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά 2 κουταλιές νιφάδες βρώμης 1 φέτα καρπούζι Δεκατιανό 1 φέτα καρπούζι Μεσημεριανό 1 μερίδα σούπα λαχανικών (με λαχανικά της επιλογής σας) 1 φέτα καρπούζι Απογευματινό 1 φέτα καρπούζι Βραδινό 1 φέτα καρπούζι 1 κράκερ ολικής άλεσης

5η Ημέρα Πρωινό 100γραμμ. γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά 2 κουταλιές νιφάδες βρώμης 1 φέτα καρπούζι Δεκατιανό 1 φέτα καρπούζι Μεσημεριανό 1 μερίδα ψάρι ψητό 1 μερίδα Σαλάτα εποχής 1 φέτα καρπούζι Απογευματινό 1 φέτα καρπούζι Βραδινό 2 φέτες καρπούζι

6η Ημέρα Πρωινό 1 αυγό βραστό 1 φέτα καρπούζι Δεκατιανό 1 φέτα καρπούζι Μεσημεριανό 1 μερίδα φακές 2 φέτες καρπούζι Απογευματινό 1 φέτα καρπούζι Βραδινό 2 φέτες καρπούζι 1 φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά

7η Ημέρα Πρωινό 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με 1 κουταλάκι μέλι 1 φέτα καρπούζι Δεκατιανό 1 φέτα καρπούζι Μεσημεριανό Τοστ με δυο φέτες ψωμί ολικής άλεσης, 1/4 στήθος κοτόπουλο (χωρίς πέτσα), μαρούλι και ντομάτα 2 φέτες καρπούζι Απογευματινό 1 φέτα καρπούζι Βραδινό 2 φέτες καρπούζι 1 κράκερ ολικής άλεσης

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΙΤΑΣ – Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων. Συνιστάται να καταναλώνουμε 2 κούπες νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα ή σνακ και όποτε νιώθουμε το αίσθημα της πείνας. – Μετά το ξύπνημα συνιστάται να καταναλώνουμε χλιαρό νερό με λεμόνι – Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό. Τα γραμμάρια ισοδυναμούν σε μαγειρεμένη τροφή. – Λαχανικά: Μπορούμε να επιλέξουμε όποιο λαχανικό θέλουμε αλλά μπορούμε να προτιμήσουμε λαχανικά αρνητικών θερμίδων – Δημητριακά: Καταναλώνουμε δημητριακά ολικής αλέσεως και παράγωγά τους. – Νιφάδες βρώμης: Μπορούμε να τις αντικαταστήσουμε με νιφάδες δημητριακών ή μούσλι. – Κοτόπουλο: Καταναλώνουμε το κοτόπουλο χωρίς την πέτσα. – Μπιφτέκια: Μπορούμε να καταναλώσουμε μπιφτέκια κρέατος ή χορτοφαγικά. – Τα γαλακτοκομικά να είναι με χαμηλά λιπαρά. – Το γιαούρτι μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γιαούρτι κεφίρ. – Στα γεύματα και στα ροφήματα προτιμάμε την κανέλα Κεϋλάνης, την πιπερόριζα (τζίντζερ) και το τσίλι που συντελούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους. – Δεν παραλείπουμε γεύματα. Ακόμα κι αν δεν πεινάμε τρώμε έστω λίγο για να κρατάμε τον μεταβολισμό σε εγρήγορση. – Ελέγχουμε το βάρος μας μια φορά την εβδομάδα, την ίδια πάντα ώρα με ελαφρύ ρουχισμό και με άδειο στομάχι. Η καλύτερη ώρα είναι το πρωί μόλις έχουμε ξυπνήσει. – Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη δίαιτα με μεσαίας έως έντονης σωματικής δραστηριότητα (περπάτημα, τρέξιμο, αεροβική άσκηση, δουλειές στο σπίτι κ.ο.κ.) τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά. Η καλύτερη ώρα για άσκηση είναι το πρωί ή πριν από κάθε γεύμα. – Μυστικά και Ροφήματα που θα μας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα Επιτρέπεται Ροφήματα – Ροφήματα βοτάνων – Καφές – Κακάο Λιπαρά – Ελαιόλαδο: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα – Φυτικά έλαια: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα – Έλαια ξηρών καρπών: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα Γλυκαντικά – Ακατέργαστη ζάχαρη (καστανή, μαύρη): μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα – Μέλι: μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα – Φυσικό Γλυκαντικό Στέβια Καρυκεύματα και Αρτύματα Αρωματικά (φρέσκα ή αποξηραμένα), μπαχαρικά, θαλασσινό αλάτι, πιπέρι, ξύδι, λεμόνι, μουστάρδα (χωρίς ζάχαρη). Δεν επιτρέπεται Ροφήματα – Αναψυκτικά (διαίτης ή μη) – Αλκοόλ Γλυκαντικά – Τεχνητά γλυκαντικά – Λευκή Ζάχαρη

Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα. Η Δίαιτα αυτή απευθύνεται σε ενήλικες. Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.

Πηγή

loading...