8 φυσικοί τρόποι να καταπολεμήσετε τη φλεγμονή και το φούσκωμα

Εκτός του ότι έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, το τζίντζερ σάς βοηθάει να κάψετε περισσότερες θερμίδες και να αδυνατίσετε, είναι επομένως θαυμάσιο για την καταπολέμηση του φουσκώματος στην περιοχή της κοιλιάς.

Η φλεγμονή και το φούσκωμα στην κοιλιά δεν ενοχλούν μονάχα από αισθητική άποψη. Οι περισσότεροι άνθρωποι που υποφέρουν από αυτά τα συμπτώματα εστιάζουν στην εξωτερική τους εμφάνιση, επειδή θέλουν να έχουν επίπεδη και λεπτή κοιλιά.

Συνήθως η φλεγμονή και το φούσκωμα εμφανίζονται όταν παθαίνετε δυσπεψία λόγω κακών διατροφικών επιλογών ή υπερφαγίας. Μπορούν επίσης να προκύψουν όταν το σώμα σας δυσκολεύεται να χωνέψει ορισμένες τροφές όπως λαχανικά, κρέατα και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Τέλος, το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο και η συγκέντρωση αερίων στα έντερά σας είναι ακόμα δύο συνηθισμένες αιτίες αυτού του ενοχλητικού προβλήματος.

Για τη συγκεκριμένη περίπτωση, υπάρχουν μερικά φάρμακα που χορηγούνται χωρίς ιατρική συνταγή για τη μείωση του φουσκώματος και την ανακούφιση από μερικά από τα συμπτώματα, όμως αυτά τα φαρμακευτικά σκευάσματα δεν είναι 100% αποτελεσματικά και περιέχουν χημικές ουσίες που μπορεί να προκαλέσουν αρνητικές παρενέργειες.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν εναλλακτικοί φυσικοί τρόποι για την ανακούφιση από τον πόνο, την καταπολέμηση της φλεγμονής και τη μείωση του φουσκώματος στην κοιλιά χωρίς κινδύνους. Είστε έτοιμοι να τους μάθετε;

1. Νερό και μηλόξυδο

Πιθανότατα το φούσκωμα και η φλεγμονή είναι αποτέλεσμα της κατανάλωσης πολύ όξινων τροφών ή ενός βαριού γεύματος.

Το μηλόξυδο σε συνδυασμό με νερό είναι ένας τρόπος μείωσης των επιπέδων οξύτητας στο στομάχι σας, βελτιώνοντας τη συνολική λειτουργία του οργανισμού σας και καταπραΰνοντας, ως αποτέλεσμα, τη φλεγμονή.

Πώς το φτιάχνετε;

  • Αναμείξτε ένα κουταλάκι του τσαγιού μηλόξυδο με ένα φλιτζάνι νερό και πιείτε το μείγμα πριν ή μετά το γεύμα.

2. Έγχυμα κανέλας

Η κανέλα είναι ένα μπαχαρικό που έχει χωνευτικές ιδιότητες, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την αποτοξίνωση του οργανισμού σας και να αντιμετωπίσετε το φούσκωμα και τα αέρια στην κοιλιά.

Πώς το φτιάχνετε;

  • Ζεστάνετε ένα φλιτζάνι νερό και προσθέτετε μια μικρή κουταλιά κανέλα. Αφήστε το μείγμα στην άκρη για δέκα λεπτά, προσθέστε λίγο μέλι και απολαύστε το.

3. Έγχυμα χαμομηλιού

Το χαμομήλι έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που προάγουν την καλή εντερική υγεία και καταπραΰνουν τον πόνο στο στομάχι.

Πώς το φτιάχνετε;

  • Ζεστάνετε ένα φλιτζάνι νερό και προσθέτετε δύο κουταλάκια του τσαγιού αποξηραμένα άνθη χαμομηλιού. Αφήστε το μείγμα να σιγοβράσει για δεκαπέντε λεπτά.
  • Απομακρύνετέ το από τη φωτιά και πιείτε το μετά το μεσημεριανό σας γεύμα.

4. Έγχυμα τζίντζερ

Το τζίντζερ είναι ευρέως γνωστό για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του, που μπορούν να βελτιώσουν την υγεία σας με πολλούς τρόπους. Το τζίντζερ βοηθάει στη μείωση του πόνου στην κοιλιά, καταπολεμά τη ναυτία και επιταχύνει το μεταβολισμό σας.

Το έγχυμα τζίντζερ συνιστάται ιδιαίτερα για το αδυνάτισμα επειδή είναι θερμογενετικό, κάτι που σημαίνει ότι βελτιώνει την ικανότητα του σώματός σας να καίει θερμίδες.

Πώς το φτιάχνετε;

  • Τρίψτε μισό κουταλάκι του τσαγιού τζίντζερ και προσθέστε το σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό. Αφήστε το στην άκρη για δέκα λεπτά πριν το πιείτε.

5. Λιναρόσπορος

Χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε ίνες και σε απαραίτητα λιπαρά οξέα, οι συγκεκριμένοι σπόροι βελτιώνουν την πέψη και καταπολεμούν τα αέρια για την αντιμετώπιση του φουσκώματος και της φλεγμονής.

Πώς θα πρέπει να τους καταναλώνετε;

  • Μουσκέψτε μία κουταλιά της σούπας τριμμένο λιναρόσπορο σε ένα φλιτζάνι νερό όλη τη νύχτα και πιείτε το μείγμα το πρωί.

6. Τομάτες

Οι τομάτες έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες, που καθαρίζουν τον οργανισμό σας και συμβάλλουν στην αποβολή των άχρηστων ουσιών, βελτιώνοντας τη λειτουργία πολλών οργάνων.

Η τακτική κατανάλωση τομάτας συνιστάται για την καύση λίπους, επειδή οι τομάτες περιέχουν επίσης ίνες και φυτοθρεπτικές ουσίες, καθώς και μια σημαντική ποσότητα νερού.

Πώς θα πρέπει να τις καταναλώνετε;

  • Προσθέστε πέντε βιολογικές τομάτες, μισό φλιτζάνι νερό και λίγο χυμό λεμονιού στο μπλέντερ. Απολαμβάνετε αυτό το χυμό κάθε στιγμή της ημέρας.

7. Πράσινο τσάι

Πρόκειται για ένα από τα πιο φημισμένα ροφήματα για τη μείωση της φλεγμονής και την καταπολέμηση του λίπους που συσσωρεύεται στην περιοχή της κοιλιάς.

Πέρα από τις παραπάνω ωφέλειες, το πράσινο τσάι περιέχει επίσης πολυάριθμες αντιοξειδωτικές ουσίες, που ρυθμίζουν τη χοληστερίνη σας και σας προστατεύουν από τις επιδράσεις των ελεύθερων ριζών.

Πώς το φτιάχνετε;

  • Προσθέστε δυο κουταλιές της σούπας πράσινο τσάι σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό. Αφήστε το στην άκρη για δέκα λεπτά πριν το πιείτε.

8. Χυμός ανανά και αγγουριού

Αυτός ο εντελώς φυσικός χυμός συνδυάζει δύο εξαιρετικά διουρητικά, που διευκολύνουν την αποβολή των τοξινών και των περιττών υγρών για τη μείωση της φλεγμονής της κοιλιάς.

Χάρη στην περιεκτικότητά του σε θρεπτικές ουσίες, βιταμίνες και μέταλλα, ο χυμός αυτός συνιστάται για απώλεια βάρους και καλύτερο δέρμα.

Συστατικά

  • 3 φέτες φρέσκο ανανά
  • 2 αγγούρια μετρίου μεγέθους
  • 1/2 κουταλάκι του τσαγιού τριμμένο τζίντζερ
  • 1/2 φλιτζάνι νερό (100 ml)

Πώς τον φτιάχνετε;

  • Προσθέστε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ και χτυπήστε τα μέχρι να αποκτήσουν ομοιογενή υφή.
  • Πιείτε το χυμό χωρίς να τον στραγγίσετε, είτε με άδειο στομάχι είτε μετά το κύριο γεύμα σας.

Πηγή

loading...